IT tugiteenused

Almic pakub abi kõikide IT-valdkonda puudutavate probleemide ning küsimuste korral. Oma infotehnoloogia korrashoiu on meie kätte usaldanud ligikaudu 1000 väike- ja keskmise suurusega ettevõtet nii Eestis kui mujalt Euroopas, sh riigiasutused (ametid, omavalitsused, koolid, lasteaiad), tehased ja vabrikud, logistika- ja veoettevõtted, kaubanduskeskused, poed ja paljud teised ettevõtted.

Meie hooldada on üle 8000 tööjaama ja 300 serveri, kus asub ligi 5000 domeeni ning 70 000 e-posti aadressi. Lisaks oleme spetsialiseerunud ka erinevate majandustarkvarade majutusele, nt Books, HansaRaama, 1C, SAF, Navi, Boom, Merit, Taavi, Perearst, Hammas.

Meie jaoks ei ole oluline, kas töötate kodus või kontoris, vajadusel tuleme kohale ning lahendame probleemid operatiivselt ja asjatundlikult.
 

Pakutavad teenused

  • Ühekordsed tööd ja hooldus lepingu alusel
    Ühekordne või plaaniline hooldus. Töötame kliendi jaoks mugavatel tingimustel, lahendades operatiivselt kõik tekkivad tehnilised probleemid.
  • Kaugabi
    Abi ja probleemide lahendamine telefoni ja e-posti teel või kaughaldusprogrammi kaudu.
  • Väljasõit kliendi juurde
    Kui probleemi ei ole võimalik kaugabi teel lahendada, sõidavad meie spetsialistid kliendi juurde ja lahendavad probleemi kohapeal. Osutame tugiteenust üle Eesti ja Euroopa.
  • Konsultatsioonid ja lühikoolitused
    Konsulteerime IT-lahenduste projekteerimise, rakendamise ja kasutamise alal. Korraldame personalile lühikoolitusi seadmete, tarkvara ja erinevate süsteemide kasutamiseks.
  • Projektijuhtimine
    Ettevõtte IT-taristu ehitamine ja arendamine. Auditeerimine nõrkade kohtade väljaselgitamiseks ning plaani koostamine puuduste kõrvaldamiseks ja taristu arendamiseks. Analüüs ja seatud eesmärkide saavutamiseks optimaalsete lahenduste valimine.
  • Andmekaitsespetsialisti (DPO) teenused
    Sertifitseeritud spetsialisti teenused isikuandmete kaitse üldmääruse (GDPR) nõuete täitmiseks.
  • Seadmete hooldus
    Serverite, tööjaamade, võrguseadmete, printerite ja teiste seadmete paigaldamine, seadistamine ja hooldus.
  • Võrgulahendused
    Võrkude ja võrguseadmete paigaldamine: kohtvõrgud, WiFi võrgud, WiFi külastajavõrgud, VPN ja IPSec lahendused.
  • Turvalisus ja varundamine
    Turvalisuse audit, andmete varundamise seadistamine, tulemüüri ja viirusetõrjelahenduste paigaldamine.
  • IP-videovalve süsteemid
    Videovalveseadmete paigaldamine nii ruumidesse kui väljaspoole hoonet. Videote vaatamine mis tahes seadmest reaalajas ja arhiveeritud salvestiste vaatamine.
  • Seadmete ja süsteemide seire
    Seadmete ja erinevate süsteemide parameetrite ja töövõime seire operatiivseks sekkumiseks kõrvalekallete ja tõrgete korral.
 

Teenustaseme leping (SLA)

Kriitiliselt tähtsate süsteemide puhul töötame ka teenustaseme kokkuleppe (SLA) alusel, mis sisaldab teenuse sisu täiendavat kirjeldust, sihtnäitajaid, aruandluse korda ja ka täitja vastutuse, sh materiaalse vastutuse taset.

 

Lisaks pakume

  • Äri- ja majandustarkvara majutusteenused
  • X-tee turvaserver ja e-teenused
  • IP-põhised valvesüsteemid
  • Kliendi jaoks saba seina lahendused
  • Nõrkvoolu kaabeldustööd
  • Kõvaketaste taastamine