IT taristu haldus
OÜ Almic on spetsialiseerunud IT-valdkonna lahenduste toe, arenduse ja optimeerimise teenuste pakkumisele. Ettevõtte spetsialistid on professionaalid, kes toetavad oma aastatepikkusele kogemustele toetudes paljude ettevõtete IT-osa töövõimet.
Ettevõte on Eesti ja Euroliidu turul esindatud juba üle 15 aasta. Nende aastate jooksul on meie püsiklientideks saanud nii väike-, keskmisi kui suurettevõtteid. Tänaseks kasutavad meie ettevõtte teenuseid juba üle 1000 kliendi erinevatest valdkondadest.
OÜ Almic teenuseid kasutades võite jätta oma IT-taristu töövõime hoidmise meie õlule, mis võimaldab teil keskenduda ettevõtte põhitegevusele ja arendamisele.
Ettevõte on Eesti ja Euroliidu turul esindatud juba üle 15 aasta. Nende aastate jooksul on meie püsiklientideks saanud nii väike-, keskmisi kui suurettevõtteid. Tänaseks kasutavad meie ettevõtte teenuseid juba üle 1000 kliendi erinevatest valdkondadest.
OÜ Almic teenuseid kasutades võite jätta oma IT-taristu töövõime hoidmise meie õlule, mis võimaldab teil keskenduda ettevõtte põhitegevusele ja arendamisele.
Meie eelised
-
Ööpäevaringne mitmekanaliline tugiteenusEttevõtte kliendid saavad abi järele pöörduda 24/7 endale mugaval viisil: telefoni teel, e-posti teel või piletisüsteemi kaudu.
-
Kiire reageerimineEttevõtte spetsialistid lahendavad seadmete ja tarkvara töös tekkinud probleemid kiiresti kas eemalt või kohapeal.
-
AsjatundlikkusEttevõtte spetsialistid on oma ala asjatundjad, kellel kõigil on selja taga aastatepikkune töökogemus IT-valdkonnas. Tänu uute praktikate ja tehnoloogiate omandamisele täiustuvad meie töötajate oskused pidevalt.
-
Isiklik lähenemine igale kliendilePakume probleemile optimaalset lahendust lähtuvalt teie ettevõtte IT-struktuuri ehituse iseärasustest.
-
Meid soovitatakseMeie kliendid soovitavad meid oma sõpradele ja partneritele.
-
Koostöö võimalus SLA lepingu tingimustelLA leping on tõhus tööriist kliendi ja ettevõtte vaheliste suhete reguleerimiseks.
Pakutavad teenused
-
Koostöö ajutise või püsilepingu aluselTöötame kliendi jaoks mugavatel tingimustel ja sõltuvalt nõudmistest
-
Töökohtade korraldamine ja seadistamineVajaliku riist- ja tarkvara paigaldamine, seadistamine ja hooldus.
-
Arvuti- ja võrguseadmete hooldusArvutite, printerite, serverite, ruuterite ja muude seadmete seadistamine ja hooldus.
-
Tarkvara haldusProgrammide installeerimine ja seadistamine ning tarkvara õigeaegne uuendamine. Litsentseeritud tarkvara müük.
-
Seadmete ja tarvikute sujuv hooldusPrinterikassettide täitmine ning kassaaparaatide ja teiste fiskaalsete seadmete paberi uuendamine.
-
KohtvõrgudKohtvõrkude paigaldus ja kasutuselevõtt, hooldus, Wi-Fi punktide seadistamine, VPN ja IPsec.
-
Turvalisuse tagamineVarundamise, viirustevastase ja tulemüüri tarkvara paigaldamine ja seadistamine.
-
IT-struktuuri tehniline auditEttevõtte IT-struktuuri analüüsimine. Nõrkade kohtade tuvastamine ning nende kõrvaldamise plaani väljatöötamine ja elluviimine.
-
IP-videovalve süsteemidSeadmete kasutuselevõtt ja hooldus. Andmete arhiveerimine ja säilitamine.
-
Seadmete ja näitajate seireSeadmete, kohtvõrkude ja programmide töövõime seiresüsteemide ühendamine ja häälestamine.
Ärilahendused
- Windows terminaliserver / kaugtöölaud
- Meililahendused Microsoft Exchange
- Pilve- ja kohalikud andme- ja failihoidlad: pilveketas OwnCloud, NAS serverid
- Ärilahenduste majutusteenused: Hansa, HansaRaama, 1C, SAF, Navi, Boom, Merit, Taavi
- VPS / Dedicated serverid
- X-tee turvaserver / X-tee teenuste arendus
- CRM, ERP, iseteenindussüsteemide, dokumendiringluse süsteemide, PACS jt tööstuslahenduste loomine ja käivitamine