Atraktiivne disain. Kodulehe puhul on oluline pilkupüüdev välimus, mille kujundamisel ei ole erinevate elementidega üle pingutatud. Puhas, selge ja arusaadav veebileht tekitab usaldust ning jõuab paremini kliendini.
Kasutatavus. Külastajale on oluline leida enda jaoks vajalik informatsioon võimalikult lihtsalt ja kiirelt. Kui informatsiooni leidmine võtab palju aega ning lehel orienteerumine on keeruline, siis suure tõenäosusega klient lahkub sellelt lehelt ega tule sinna enam tagasi.
Hästi skaleeruv. Kindlasti peab leht olema hästi kohandatud erinevatele seadmetele - arvutitele, tahvelarvutitele ja telefonidele. 2020. aasta seisuga on kogu maailmas 3,5 miljardit nutiseadme kasutajat ehk iga kolmas inimene omab ühte või mitut nutiseadet. Seega on ülimalt oluline, et sinu veebileht kohanduks erinevatel seadmetel ning samas säilitaks oma kasutatavuse, disaini ning struktuuri.
Veebilehe kiirus. Kui veebileht avaneb üle 2-sekundi, peaks koostöös veebilehe arendajaga välja selgitama aegluse põhjuse. Kodulehe kiirust võivad mõjutada näiteks:
- Liiga suure mahuga pildid ja/või videod
- Palju reklaambännereid. Seda olukorda võib kohata näiteks erinevates meediaportaalides
- Veebimajutus. Veendu veebimajutuse teenusepakkuja pädevuses ning lähtu ka teiste veebiomanike soovitustest majutusteenuse valimisel. Vali teenusepakkuja, kes on turul juba mõnda aega tegutsenud, omab head klienditeenindust ja tuge ning on paindlik ka erinevate spetsiifilisemate lahenduste väljapakkumisel. Kvaliteetset ning töökindlat veebimajutust pakub teile Almic.
Enda veebilehe kiirust saab mõõta
PageSpeed Insights lehel.
Funktsionaalsus. Väga oluline osa veebilehe puhul on SEO ehk search engine optimization, mis aitab läbi tehniliste ja sisuliste elementide tuua veebilehe otsingumootorites nähtavaks.
Jaga oma teadmisi. Alusta blogiga. Muidugi peab selle sisu pakkuma lugejale väärtust, näiteks kuidas koostöö sinu ettevõttega lahendaks kliendi muresid, probleeme. Blogipidamisel on oluline märksõna järjepidevus, et külastajad sooviksid tulla tagasi sinu lehele ja seal aega veeta. Taaskülastavad kasutajad annavad head efekti ka veebilehe SEO-le, kuna on otsingumootoritele justkui märk usaldusväärsest veebilehest.
Ära jäta veebilehte unarusse! Uuenda oma kodulehe aegunud andmeid ning tee uusi postitusi. Kui viimane postitus on tehtud aastal 2015, võib tekkida kahtlus ettevõtte eksisteerimises ja aktiivses toimimises.
Kui soovid endale kodulehte, millel on olemas kõik vajalikud funktsioonid, siis me saame sind aidata. Võta meiega ühendust siit.