Milleks võtta kasutusele veebipõhine broneerimissüsteem?

Möödas on ajad, mil töötajad istusid innukalt ja ootasid klientide kõnesid kalender kõrval. Seda on hakatud asendama veebipõhiste broneerimissüsteemidega, mis muudavad kliendile ja ettevõttele broneerimised ja nende kinnitamised väga lihtsaks ja mugavaks. Veebipõhist broneerimissüsteemi saab kasutada broneeringute tegemiseks ja haldamiseks. Neid kasutavad näiteks paljud majutusasutused, muuseumid ekskursioonidele registreerimiseks, ilusalongid, reisibürood jne.

On mitmeid põhjuseid, miks peaks vähemalt kaaluma veebipõhise broneerimissüsteemi kasutuselevõttu:

 
Mugav ja kiire
Broneerimissüsteem võimaldab potentsiaalsel kliendil ruumi, tegevust või teenust otse veebisaidil broneerida ning vajadusel koheselt ka sealsamas broneeringu eest tasuda. Alates hetkest, kui klient otsustab broneerida, kuni lõpliku vormistamiseni, toimub kõik veebis. Kliendid ootavad tänapäeval olenemata ajast  ja kohast kohest tagasisidet ning veebipõhine broneerimissüsteem seda võimalust ka pakub.

Suurendab broneeringuid
Üks suurimaid põhjuseid, miks võtta kasutusele broneerimissüsteeme on 24/7 kättesaadavus. Klient ei pea ootama järgmise päevani, vaid saab teha broneeringu siis, kui tema seda soovib - kasvõi öösel. Virtuaalse broneerimise puhul saavad kliendid teha broneeringuid ka nädalavahetustel ja pühadel. Tänapäevased süsteemid võimaldavad klientidel broneeringuid vormistada nii arvutis, mobiiliseadmetes kui ka nt virtuaalseid assistente kasutades, mis omakorda suurendab oluliselt ettevõtte broneeringute potentsiaali.

Hoiab aega kokku
Pidev kõnedele ja meilidele vastamine röövib palju kasulikku aega. Veebipõhise broneerimissüsteemi kasutuselevõtul tekib reeglina juurde aega, mida saab kasutada muude oluliste tööülesannete täitmiseks, et võimaldada töötajatel olla produktiivsem ning selle käigus suurendada ka ettevõtte käibepotentsiaali. Lisaks sellele, et see hoiab oluliselt kokku töötajate väärtuslikku  aega,  vähendab see erinevaid veavõimalusi, nagu nt topelt- ja kattuvaid broneeringuid, erisoovidega mittearvestamisi, probleeme toitlustuse pakkumisel jms.

Annab ülevaate
Broneerimissüsteem jälgib igat broneeringut ja selle üksikasju. Aruannete abil saate näha, millist tüüpi ja mis perioodidel vormistatud broneeringud on kõige kasumlikumad, kes on teie keskmine või mediaanklient ning saada reaalajas ülevaadet potentsiaalsetest rahavoogudest. See annab teile kriitilist teavet klientide käitumise kohta ning aitab mõista, millele tuleks oma ettevõttes rohkem tähelepanu pöörata. Kõik tööriistad ja teave, mida vajate ettevõtte kasvatamiseks on teie kätes.

Kokkuvõtvalt elame me maailmas, kus peaaegu kõik on internetist praktiliselt lahutamatud, sealhulgas ka kõikvõimalik äritegevus. Kui kliendil tuleb mõte, siis ta peab saama seda ka koheselt teostada. Vastasel juhul on suur tõenäosus, et klient otsustab loobuda ning pöördub hoopis teie konkurendi poole.

Kui soovid käia ajaga kaasas, pakkuda oma klientidele mugavat ja kiiret broneerimislahendust ning optimeerida muu hulgas ka ettevõtte tööprotsesse, siis Almic saab Sind selle loomisel ja teostamisel aidata. Võta meiega ühendust siit.