7 lihtsat näpunäidet tulemusliku veebipoe saavutamiseks

Seoses pandeemiaga on veebipoodides ostlemise osakaal tõusnud välgukiirusel. Aina rohkem ostetakse otse internetist, sest see on mugav, efektiivne ning seda saab teha turvaliselt kodus. Kui sa veel ei ole jõudnud oma e-poodi automatiseerida, siis soovitame sul kindlasti sinna investeerida, sellega optimeerid ja kiirendad oma toodete müügiprotsessi.

Bränd
Veebipoe puhul on väga oluline visuaalselt tugev bränd, mis on äratuntav ning aitab teid eristada teistest veebipoodidest, luues kliendile usaldust. Digitaalne nägu on püsivate kliendisuhete loomise ja hoidmise aluseks. 

Funktsionaalsus
Väga tähtis on lehekülje struktuur, et kliendi olulised küsimused saaksid kiiresti ja suure vaevata vastused. Kui poes on palju tooteid, siis tuleb appi kategooriatesse jaotamine, filtreerimine ja otsing, mis lihtsustab ning kiirendab toodete leidmist. 

Tootekirjeldus
Toodete juures peaksid olema piisavalt informatiivsed kirjeldused, et klient ei peaks minema Sinu poes müüdava kauba kohta lisainformatsiooni googlest või mõne teise veebipoe lehelt otsima - sellisel juhul on suur tõenäosus, et klient sooritab toote ostu mujalt.

Kvaliteetsed fotod
Lisaks tootekirjeldustele loob usaldusväärsust ka kvaliteetsed ja ühtse käekirjaga tootefotod - klient tahab visuaalselt näha, mida ta ostab. Kvaliteetne ja emotsiooni loov foto aitab kliendil lihtsamini otsust teha.

Mobiilisõbralik
Veebipood peab olema optimeeritud mistahes nutiseadmes. Eesti E-kaubanduse Liit on välja toonud, et suisa 90% esmasest toote/ettevõtte otsingust ning 60% e-ostudest tehakse läbi mobiiltelefoni.

Makselahendused ja kohaletoimetamine
Tee kliendile tasumine väga lihtsaks. Eesti ostleja soovib maksta pangalingiga ning tellida oma ostud pakiautomaati või kulleriga koju. Emori ja DPD uuringute põhjal tellivad eestlased oma kauba 80% pakiautomaatidesse. Veebipoes peaksid olemas olema kõik Eestis tegutsevate pankade maksevõimalused, kallimate toodete puhul tasuks pakkuda ka järelmaksu või slice-tüüpi lahendust, mida kasutades saab toote eest tasuda intressivabalt mitmes osas. 

Klienditugi
Usaldusväärsust loob ka kiire kliendisuhtlus. Klient soovib saada oma küsimustele vastuseid võimalikult kiiresti. Mida kauem peab ootama, seda suurem on tõenäosus, et klient otsustab ostust loobuda ning liigub oste tegema teise veebipoodi.

Tahad alustada edukat e-müüki? Meie saame Sind aidata, luues kaasaegse veebipoe mis on suunatud Sinu ootustele ja eesmärkidele. Võta meiega ühendust siit.